fbpx

קרן אור – סוכנות לביטוח פנסיוני

ניהול תיק השקעות

קרן-אור ניהול תיקי השקעות

תיק השקעות גורם לכסף שלכם לעבוד עבורכם ולא להיפך, מיד נגלה כיצד ולמה כדאי לנהל תיקי השקעות. 

הצלחתם לחסוך כסף? כל הכבוד, אך משימה לא פחות חשובה היא לשמור על החיסכון ולהצליח להגדילו. קיבלתם סכום כסף מכובד? זוהי כבר התחלה טובה, אבל החלטה חכמה תהיה להפיק ממנו סכום גדול יותר.

אם ברשותכם סכום כסף, כדאי להפיק ממנו את המקסימום, ניהול תיקי השקעות יעזור לכם בשמירה והגדלת ההון הקיים.

מעבר לתיק השקעות

תיק השקעות הוא חשבון המרכז נכסים פיננסים מגוונים כגון ניירות ערך שונים, אגרות חוב, מניות, קרנות נאמנות ומטבע חוץ. המטרה בניהול תיקי השקעות היא להחזיק במספר כלים אשר מסייעים בהגדלת התשואה תוך צמצום הסיכונים אליהם חשופים הכספים המושקעים.

הכספים וההשקעה יכולים להיות מנוהלים על ידי האדם עצמו או בעזרת מנהלי תיקי השקעות המקבלים גישה לחשבון ההשקעות. ניהול תיק השקעות זמין גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים.

מהו תפקידם של מנהלי תיקי השקעות?

בחירת המרכיבים השונים אשר יכללו בחשבון ההשקעות זה בתחומי אחריות של מנהל תיקי ההשקעות וכך גם לעצב את התיק בהתאם לצרכי הלקוח ויכולותיו. על מנהל התיק להכיר את העולם הפיננסי ולהבין את התנודות בשוק ההון. תיקי ההשקעות יכולים להיות מנוהלים בארץ ובחו”ל.

מנהלי תיקי ההשקעות, בתיאום עם הלקוח, מאפיינים את רמת הסיכון של הלקוח, את העדפותיו, מחליטים על רמת החשיפה לרכיבים יותר מסוכנים בתיק ולבסוף הם פועלים תחת אותן מגבלות ראשוניות ובהתאם למדיניות בית ההשקעות כדי להגיע לתוצאות האופטימליות עבור הלקוח.

כיצד לבחור מנהל תיק השקעות?

ישנה חשיבות גדולה בהפקדת הביטחון שלכם וחשבונכם בידי גורם מוסמך, בעל הכשרה וסמכויות מתאימות. אנו בקרן אור מודעים לכובד האחריות בניהול כספכם האישי, ופועלים לתת לכם את השירות הטוב ביותר, שמשלב ניסיון עשיר וידע רב עם יחס אישי וזמינות מרבית.

אנו מזמינים אתכם להיפגש עמנו כדי שנוכל לסייע לכם להגדיל את הונכם, ולגרום לכסף שלכם לעבוד בשבילכם.

אנו בקרן אור נלווה אותך בניהול תיק השקעות בצורה נבונה

השאירו פרטים