fbpx

קרן אור – סוכנות לביטוח פנסיוני

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו”ל הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר, ואם אתם עומדים לפני נסיעה לחו”ל – מומלץ מאוד לא להתעכב ולרכוש אותו כבר עכשיו.

קרן-אור ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח הבריאות ה”רגיל” שלכם אינו תקף בחו”ל, ובמדינות אחרות גם טיפולים רפואיים קלים יכולים להיות יקרים ביותר – שלא לדבר על הוצאות הטיסה חזרה לישראל במקרי חירום.

ביטוח הנסיעות לחו”ל מאפשר לכם הן לקבל טיפול רפואי במדינה בה אתם נמצאים ללא חשש מההוצאות, והן להיות מוטסים לארץ בשעת חירום ללא בעיות. לא רבים מודעים לכך, אבל הוא יכול גם להגן עליכם בעת אובדן מטען.

 לתשומת לבך

כשאתם לפני רכישת ביטוח נסיעות לחול בדקו מהו גובה הכיסוי שמעניקה הפוליסה. ההסבר לכך הוא שכל פוליסה מוגבלת בסכום כספי מקסימלי אותו היא מספקת במקרה הצורך. כמו כן שווה לבדוק מה הטיפולים הכלולים בביטוח והאם הוא מכסה גם הטסה רפואית במידה ויצטרך. נקודה נוספת לבדיקה היא גובה ההשתתפות העצמית וכיצד הפיצויים מועברים לכם.

אנו בקרן אור נתאים עבורך ועבור בני משפחתך את הביטוח המתאים

השאירו פרטים

עוד על ביטוח נסיעות לחו"ל

בשוק קיימים ביטוחים רבים וההיצע עלול להיות מבלבל. כדאי לשים לב שהביטוח שאתם רוכשים אכן מספק לכם את הכיסוי המרבי וכי התנאים שמוצעים מתאימים לכם. שימו לב שהביטוח מכסה מקרי ביטול (לרוב במקרי אשפוז או פטירה של אדם מקרבה ראשונה), שכן עדיף להתכונן למצב בו תאלצו לקצר את הנסיעה או לבטלה.

דוגמאות לסוגי הפוליסות במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל: 

פוליסה סטנדרטית לתייר – כוללת כיסוי בסיסי של ביטוח רפואי במקרי חירום, אובדן/גנבה של רכוש, אובדן של כבודה ועוד. הפוליסה הזו מתאימה למטיילים שטסים לטיול שגרתי למשך ימים ספורים. בנוסף לרכישה של פוליסה כזו, לטיולים קצרים פוליסה כזו ניתנת חינם ללקוחות של חברות כרטיסי האשראי בישראל.

פוליסת תרמילאים למטיילים הנוסעים לנסיעות ארוכות לחו"ל – ישראלים צעירים נהנים מטיולים בחו"ל במשך חודשים ארוכים. כיסויים לטיול מסוג זה כוללים כיסוי רפואי בסכום של מאות אלפי דולרים, שירותי איתור וחילוץ, הטסה לישראל במקרי חירום, ביטול נסיעה, פינוי אווירי, סיוע טלפוני סביב השעון, ביטוח רעידות אדמה, ביטוח ספורט אתגרי, ביטוח מטען, המשך אשפוז בישראל ועוד.

פוליסה לאנשי עסקים – אנשי עסקים הטסים לחו"ל פעמים אחדות בשנה זקוקים לכיסוי רפואי וביטוח אובדן כבודה, שתיים מהבעיות הנפוצות ביותר בנסיעות שגרתיות לחו"ל. מלבד זאת, ביטוח נסיעות לחו"ל עבור אנשי עסקים יכול להיות רב שנתי, כלומר ביטוח שאין צורך לחדש אותו בכל נסיעה מחדש,אך יש להפעיל אותה מדי נסיעה.

פוליסה שנתית – לאנשי עסקים שטסים לחו"ל באופן תדיר מוצעת פוליסה שנתית שאינה דורשת הפעלה בכל נסיעה לחו"ל, ומאפשרת ליהנות מכיסוי רפואי וגם מכיסוי על אובדן כבודה במהלך 12 חודשים. בפוליסה כזו אין הגבלה על מספר הימים שניתן לשהות בחו"ל.

פוליסת הכול כלול – הפוליסה הזו היא הפוליסה הנרחבת ביותר שכוללת את כל סוגי הכיסויים, כמו אובדן כבודה, איתור וחילוץ, הרחבת הפוליסה ועוד. הפוליסה הזו מתאימה עבור אנשים שטסים למקומות מסוכנים, או לאנשים שמתכוונים לשהות בחו"ל למשך מספר חודשים רצופים או לא רצופים.

פוליסת רילוקיישן – מיועדת למי שמעתיקים את מגוריהם לחו"ל ועלולים לשלם עשרות אלפי דולרים עבור טיפולים בסיסיים אם אין להם ביטוח רפואי. בעת מעבר לחו"ל ישראלים נחשבים כתיירים שאין להם זכויות רפואיות עד שלא יהיה להם ביטוח רפואי, ולכן יש לעשות ביטוח רילוקיישן למקרי חירום רפואיים ולאפשר ליהנות מטיפולים ומעלויות מופחתות של תרופות ושל שירותים בסיסיים וגם מורחבים במקום שאליו עברו.